Załatwianie spraw przez interesantów

Biuro Obsługi Klienta ma dla nas znaczenie strategiczne. Dbamy o to, aby nasi konsultanci byli zawsze doskonale przygotowani do pracy. Klient, chcąc załatwić konkretną sprawę, nie musi już chodzić po poszczególnych działach, lecz w jednym miejscu dopełni wszelkich formalności. Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, mające dużą wiedzę i doświadczenie, znakomicie znające procedury, traktujące Klienta życzliwie i z sympatią. 

Nasz zespół z przyjemnością udzieli wyczerpujących informacji i zawsze doradzi i znajdzie satysfakcjonujące rozwiązanie.

W Biurze Obsługi Klienta znajdują się stanowiska do bezpośredniej obsługi klienta. Sprawy można załatwiać również telefonicznie lub mailowo.

Telefon kontaktowe do Biura Obsługi Klienta:
22 230 01 01, 22 230 01 02, 22 230 01 03.

Adres e-mail do BOK bok@pwikminsk.pl 

Kasa Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. czynna jest w Poniedziałek, Środa, Piątek, w godzinach 11.00-13.00. 

Obecnie ze względu na stan epidemii kasa jest zamknięta do odwołania.



metryczka


Wytworzył: Sławomir Zduńczyk (16 kwietnia 2021)
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (16 kwietnia 2021, 09:19:07)

Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (18 kwietnia 2021, 19:15:14)
Zmieniono: Aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 213