Załatwianie spraw przez interesantów
Biuro Obsługi Klienta ma dla nas znaczenie strategiczne. Dbamy o to, aby nasi konsultanci byli zawsze doskonale przygotowani do pracy. Klient, chcąc załatwić konkretną sprawę, nie musi już chodzić po poszczególnych działach, lecz w jednym miejscu dopełni wszelkich formalności. Pracownicy biura to osoby starannie dobrane, mające dużą wiedzę i doświadczenie, znakomicie znające procedury, traktujące Klienta życzliwie i z sympatią.
Nasz zespół z przyjemnością udzieli wyczerpujących informacji i zawsze doradzi i znajdzie satysfakcjonujące rozwiązanie.
W Biurze Obsługi Klienta znajdują się stanowiska do bezpośredniej obsługi klienta. Sprawy można załatwiać również telefonicznie lub mailowo.
Telefon kontaktowe do Biura Obsługi Klienta:
22 230 01 01, 22 230 01 02, 22 230 01 03.
Adres e-mail do BOK bok@pwikminsk.pl
metryczka
Wytworzył: Sławomir Zduńczyk (16 kwietnia 2021)
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (16 kwietnia 2021, 09:19:07)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (19 grudnia 2022, 09:04:40)
Zmieniono: Aktualizacja danych
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2454