Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2019 |
|
|
zamówienie na: |
Przebudowa kolektora sanitarnego "0" |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | JRP.272.1.2019 |
wartość: | Powyżej 30 000 euro |
termin składania ofert: | 21 marca 2019 12:00 |
wynik postępowania: | Aarsleff Sp. z o.o., ul. Wyścigowa 6, 02-681 Warszawa, cena netto oferty 2 890 250.00 zł, cena brutto oferty 3 555 007.50 zł. |
PRZEBUDOWA KOLEKTORA
SANITARNEGO „0”
realizowanego w ramach projektu:
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ DLA POTRZEB AGLOMERACJI MIŃSK MAZOWIECKI ETAP II”
Projekt W dofinansowaniu Ze środków unii europejskiej
w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA
I ŚRODOWISKO 2014-2020; OŚ PRIORYTETOWA II – OCHRONA ŚRODOWISKA, W TYM ADAPTACJA DO ZMIAN KLIMATU; DZIAŁANIE 2.3 GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA W AGLOMERACJACH.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
Adres: ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
Tel.: (25) 758 58 60, Fax: (25) 758 58 60
NIP: 822-000-37-89, REGON: 110084530
http://bip.pwikminsk.pl/, http://www.pwikminsk.pl/
E-mail: biuro@pwikminsk.pl
2. Tryb udzielania zamówienia:
Niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro – zamówienie sektorowe.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim powyżej 30 000 euro.
Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania procedura odwoławcza w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wszelkie zarzuty i skargi dotyczące postępowania będą rozpatrywane przez Zarząd Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim.
3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa kolektora sanitarnego „0" realizowanego w ramach projektu pn.: „Poprawa efektywności gospodarki wodno-ściekowej dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki etap II”.
Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC "żółty", wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999).
3.2. Zakres prac:
Przedmiotem zamówienia jest zarówno wykonanie prac projektowych jak i robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa kolektora sanitarnego „0” na odcinkach:
Etap 0 – na odcinku od Oczyszczalni ścieków w Mińsku Mazowieckim do
ul. Chochołowskiej,
i Etap II – od ul. Łąkowej do ul. Warszawskiej.
zgodnie z lokalizacją wskazaną na załącznikach graficznych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych zgodnie z warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę - FIDIC "żółty", wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999).
W ramach projektu zakłada się zaprojektowanie
i wykonanie robót:
- Przebudowa kolektora sanitarnego „0” na odcinku od Oczyszczalni ścieków w Mińsku Mazowieckim do ul. Chochołowskiej – etap 0, długość około 678.00 mb: (432 mb f 600 mm, 246 mb f 500 mm),
- Przebudowa kolektora sanitarnego „0” na odcinku od ul. Łąkowej do ul. Warszawskiej – etap 2, długość około 1127.50 mb: (417.30 mb f 400 mm, 27.40 mb f 500 mm, 533.00 mb f 600 mm, 149.80 mb f 630 mm),
- Modernizacja studni kanalizacyjnych – około 52 sztuki.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232460-4 Roboty sanitarne
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
3.4. Rozwiązania równoważne:
Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami wskazanymi w TOMIE III - OPZ, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na innych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wraz z informacją o zaoferowaniu rozwiązań równoważnych, w ofercie Wykonawca ma obowiązek wykazać równoważności, odnosząc się do następujących zagadnień:
· Parametrów technicznych;
· Trwałości;
· Eksploatacji;
· Funkcjonalności;
· Rozbudowy;
· Celu przedmiotu umowy.
Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego będzie wymagało dopełnienia strony formalnej np.: wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca wraz
z informacją o zaoferowaniu rozwiązań równoważnych, o której mowa powyżej, ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zastosowanie rozwiązań równoważnych zależy od zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obowiązek zgłoszenia rozwiązań równoważnych i wskazania zapewnienia parametrów równoważności leży po stronie Wykonawcy Robót Budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje oraz pozwolenia/zezwolenia w zakresie projektowanych odcinków. Szczegółowe informacje o zakres dokumentacji projektowej koniecznej do wykonania zostały zawarte w Tomie III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
W programie funkcjonalno-użytkowym mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach.
Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją techniczną został zamieszczony na stronie Zamawiającego http://bip.pwikminsk.pl/, oraz przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym TOM III niniejszej SIWZ.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pod adresem:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
Sala Obsługi Klienta
Termin składania ofert upływa dnia 21.03.2019 r., godzina 12:00.
5. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03. 2019r. o godzinie 12.05 na Sali Konferencyjnej
w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
6. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
7. Kryteria oceny ofert
7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
7.1.1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego
z niniejszego postępowania,
7.1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
7.2. Całościowa Ocena Oferty będzie obejmować 2 oceny składowe:
7.2.1. Ocena ceny oferty,
7.2.2. Ocena okresu gwarancji,
7.3. Sposób oceny ofert. Dla każdej z ocen składowych Wykonawca może uzyskać maksymalnie dla:
7.3.1. Oceny ceny oferty – 100 punktów,
7.3.2. Oceny okresu gwarancji– 100 punktów.
Ocena całościowa (P) zostanie dokonana na podstawie ocen składowych opisanych powyżej, za którą łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, przy użyciu odpowiednich wag procentowych. Poszczególnym ocenom składowym przypisano poniższe wagi procentowe:
A. Waga dla oceny ceny oferty – 80%,
B. Waga dla oceny okresu gwarancji (serwisu gwarancyjnego) – 20%.
7.4.Kryterium cena - (C).
Oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów Cmax=100 pkt, a pozostałe według wzoru:
C=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej] x 100
7.5.Kryterium okres gwarancji (serwisu gwarancyjnego) - (G)
Okres gwarancji dla danej oferty według deklaracji w pkt. 3 Formularza Oferty.
Najkrótszy okres gwarancji wynosi 36 miesiące, a najdłuższy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy zostaną przyporządkowane punkty w ilość równej jak dla gwarancji 60 miesięcy.
Oferta z okresem gwarancji większej lub równej 60 miesięcy otrzyma G max= 100 pkt.
W przypadku braku podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie pkt. 6.8. Regulaminu.
G = [60/okres gwarancyjny oferty badanej] x 100
7.6.Ostateczna ilość punktów P w ramach oceny całościowej, przyznanych ofercie każdego
z Wykonawców, obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P= C x 80% + G x 20%
7.7.Wszelkie obliczenia będą wykonywane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7.8.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczę punktów
P spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
7.9.Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium C, G Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
7.10.Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
8. Opis sposobu obliczenia ceny.
8.1. Cena określona w ofercie Wykonawcy będzie rozumiana jako wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem możliwości dokonywania zmian zgodnie z zapisami pkt 25 IDW.
8.2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia nieujęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty:
· Wszelkich robót przygotowawczych;
· Prac porządkowych;
· Zagospodarowani placu budowy;
· Utrzymania zaplecza budowy;
· Dozorowania budowy;
· Wywozu nadmiaru gruntu;
· Sporządzenia planu BIOZ;
· Projektu organizacji robót, dróg tymczasowych i kosztów dostępu, dojazdów do terenu budowy;
· Innych czynności niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
8.3. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje odrzucenie oferty. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8.4. Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza) w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).
8.5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów) Zamawiający dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Czynności Zamawiającego mają na celu zapewnienie dokonania prawidłowej oceny. Za oczywiste omyłki rachunkowe Zamawiający uzna, w szczególności, następujące przypadki:
8.5.1. W przypadku rozbieżności pomiędzy sumą netto poszczególnych pozycji Wykazu Cen, a podaną ceną oferty netto Zamawiający przyjmie, że prawidłowa jest suma poszczególnych elementów i na tej podstawie poprawi cenę oferty netto, wynikającą z niej kwotę podatku VAT oraz cenę brutto oferty;
8.6. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty z uwzględnieniem zmian wynikających z poprawy ewentualnych omyłek rachunkowych.
8.7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II i IV niniejszej SIWZ tj. wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Preambule do Wykazu Cen.
8.8. Załączniki:
Instrukcja dla Wykonawców (1222kB)
Załącznik numer 1 do SIWZ (1254kB)
Załącznik numer 1A do SIWZ (1290kB)
Załącznik numer 2 do SIWZ (348kB)
Załącznik numer 3 do SIWZ (894kB)
Załącznik numer 4 do SIWZ (550kB)
Załącznik numer 5 do SIWZ (347kB)
Załącznik numer 6 do SIWZ (491kB)
Załącznik numer 7 do SIWZ (465kB)
Załącznik numer 8 do SIWZ (483kB)
Wzór umowy (3709kB)
Opis przedmiotu zamówienia (1957kB)
Załącznik graficzny-lokalizacja kolektora '0' etap 0 (701kB)
- Przebudowa kolektora sanitarnego „0” na odcinku od Oczyszczalni ścieków w Mińsku Mazowieckim do ul. Chochołowskiej – etap 0, długość około 678.00 mb: (432 mb f 600 mm, 246 mb f 500 mm),
- Przebudowa kolektora sanitarnego „0” na odcinku od ul. Łąkowej do ul. Warszawskiej – etap 2, długość około 1127.50 mb: (417.30 mb f 400 mm, 27.40 mb f 500 mm, 533.00 mb f 600 mm, 149.80 mb f 630 mm),
- Modernizacja studni kanalizacyjnych – około 52 sztuki.
3.3. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232460-4 Roboty sanitarne
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45232152-2 Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
3.4. Rozwiązania równoważne:
Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami wskazanymi w TOMIE III - OPZ, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na innych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Wraz z informacją o zaoferowaniu rozwiązań równoważnych, w ofercie Wykonawca ma obowiązek wykazać równoważności, odnosząc się do następujących zagadnień:
· Parametrów technicznych;
· Trwałości;
· Eksploatacji;
· Funkcjonalności;
· Rozbudowy;
· Celu przedmiotu umowy.
Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego będzie wymagało dopełnienia strony formalnej np.: wykonania projektów, rysunków itp. Wykonawca wraz
z informacją o zaoferowaniu rozwiązań równoważnych, o której mowa powyżej, ma obowiązek czynności te dopełnić i uwzględnić w cenie oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zastosowanie rozwiązań równoważnych zależy od zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obowiązek zgłoszenia rozwiązań równoważnych i wskazania zapewnienia parametrów równoważności leży po stronie Wykonawcy Robót Budowlanych.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje oraz pozwolenia/zezwolenia w zakresie projektowanych odcinków. Szczegółowe informacje o zakres dokumentacji projektowej koniecznej do wykonania zostały zawarte w Tomie III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
W programie funkcjonalno-użytkowym mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, których charakterystyka nie jest gorsza niż parametry urządzeń czy materiałów podanych w opracowaniach projektowych. Wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Zwrot „równoważne” oznacza możliwość uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych poprzez dopuszczenie ofert opartych na równoważnych ustaleniach.
Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający program funkcjonalno-użytkowy wraz z dokumentacją techniczną został zamieszczony na stronie Zamawiającego http://bip.pwikminsk.pl/, oraz przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym TOM III niniejszej SIWZ.
4. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pod adresem:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim
ul. Józefa Mireckiego 20
05-300 Mińsk Mazowiecki
Sala Obsługi Klienta
Termin składania ofert upływa dnia 21.03.2019 r., godzina 12:00.
5. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03. 2019r. o godzinie 12.05 na Sali Konferencyjnej
w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
6. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
7. Kryteria oceny ofert
7.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
7.1.1. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego
z niniejszego postępowania,
7.1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
7.2. Całościowa Ocena Oferty będzie obejmować 2 oceny składowe:
7.2.1. Ocena ceny oferty,
7.2.2. Ocena okresu gwarancji,
7.3. Sposób oceny ofert. Dla każdej z ocen składowych Wykonawca może uzyskać maksymalnie dla:
7.3.1. Oceny ceny oferty – 100 punktów,
7.3.2. Oceny okresu gwarancji– 100 punktów.
Ocena całościowa (P) zostanie dokonana na podstawie ocen składowych opisanych powyżej, za którą łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów, przy użyciu odpowiednich wag procentowych. Poszczególnym ocenom składowym przypisano poniższe wagi procentowe:
A. Waga dla oceny ceny oferty – 80%,
B. Waga dla oceny okresu gwarancji (serwisu gwarancyjnego) – 20%.
7.4.Kryterium cena - (C).
Oferta najtańsza otrzyma maksymalną ilość punktów Cmax=100 pkt, a pozostałe według wzoru:
C=[cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej] x 100
7.5.Kryterium okres gwarancji (serwisu gwarancyjnego) - (G)
Okres gwarancji dla danej oferty według deklaracji w pkt. 3 Formularza Oferty.
Najkrótszy okres gwarancji wynosi 36 miesiące, a najdłuższy okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy zostaną przyporządkowane punkty w ilość równej jak dla gwarancji 60 miesięcy.
Oferta z okresem gwarancji większej lub równej 60 miesięcy otrzyma G max= 100 pkt.
W przypadku braku podania okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie pkt. 6.8. Regulaminu.
G = [60/okres gwarancyjny oferty badanej] x 100
7.6.Ostateczna ilość punktów P w ramach oceny całościowej, przyznanych ofercie każdego
z Wykonawców, obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P= C x 80% + G x 20%
7.7.Wszelkie obliczenia będą wykonywane z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
7.8.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczę punktów
P spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
7.9.Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium C, G Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
7.10.Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
8. Opis sposobu obliczenia ceny.
8.1. Cena określona w ofercie Wykonawcy będzie rozumiana jako wynagrodzenie o charakterze ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, z zastrzeżeniem możliwości dokonywania zmian zgodnie z zapisami pkt 25 IDW.
8.2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia nieujęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. koszty:
· Wszelkich robót przygotowawczych;
· Prac porządkowych;
· Zagospodarowani placu budowy;
· Utrzymania zaplecza budowy;
· Dozorowania budowy;
· Wywozu nadmiaru gruntu;
· Sporządzenia planu BIOZ;
· Projektu organizacji robót, dróg tymczasowych i kosztów dostępu, dojazdów do terenu budowy;
· Innych czynności niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia.
8.3. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, Zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje odrzucenie oferty. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
8.4. Wszystkie wartości podane w formularzu ofertowym powinny być liczone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza) w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz.U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz.U. Nr 84, poz. 386 z późn. zm.).
8.5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów) Zamawiający dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Czynności Zamawiającego mają na celu zapewnienie dokonania prawidłowej oceny. Za oczywiste omyłki rachunkowe Zamawiający uzna, w szczególności, następujące przypadki:
8.5.1. W przypadku rozbieżności pomiędzy sumą netto poszczególnych pozycji Wykazu Cen, a podaną ceną oferty netto Zamawiający przyjmie, że prawidłowa jest suma poszczególnych elementów i na tej podstawie poprawi cenę oferty netto, wynikającą z niej kwotę podatku VAT oraz cenę brutto oferty;
8.6. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty z uwzględnieniem zmian wynikających z poprawy ewentualnych omyłek rachunkowych.
8.7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części II i IV niniejszej SIWZ tj. wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz Preambule do Wykazu Cen.
8.8. Załączniki:
Instrukcja dla Wykonawców (1222kB)
Załącznik numer 1 do SIWZ (1254kB)
Załącznik numer 1A do SIWZ (1290kB)
Załącznik numer 2 do SIWZ (348kB)
Załącznik numer 3 do SIWZ (894kB)
Załącznik numer 4 do SIWZ (550kB)
Załącznik numer 5 do SIWZ (347kB)
Załącznik numer 6 do SIWZ (491kB)
Załącznik numer 7 do SIWZ (465kB)
Załącznik numer 8 do SIWZ (483kB)
Wzór umowy (3709kB)
Opis przedmiotu zamówienia (1957kB)
Załącznik graficzny-lokalizacja kolektora '0' etap 0 (701kB)
metryczka
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (20 lutego 2019, 11:05:56)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (3 kwietnia 2019, 07:45:36)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1461