Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2017 |
|
|
zamówienie na: |
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | JRP.272.8.2017 |
wartość: | powyżej 30 000 Euro |
termin składania ofert: | 21 sierpnia 2017 12:00 |
wynik postępowania: | R.D.B. Roboty Drogowe i Brukarskie Mirosław Krysiuk, cena netto 561 788.85 zł, cena brutto 691 000.29 zł |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
O G Ł A S Z A
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO
PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI POWYŻEJ 30 000 EURO NA ROBOTY BUDOWLANE PN.:
„PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ
W UL. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM”
I. ZAMAWIAJĄCY.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa: www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./faks: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
II. TRYB ZAMÓWIENIA.
Zamówienie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Sektorowych Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, dla postępowań powyżej 30 000 euro.
III. SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej www.bip.pwikminsk.pl oraz w siedzibie Zamawiającego. Wersja papierowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie udostępniana Wykonawcy na podstawie wcześniej złożonego wniosku. Koszt jednej strony SIWZ:1,00 PLN. Specyfikacja zostanie przesłana wykonawcy na wskazany adres w ciągu 5 dni roboczych od momentu przyjęcia przez zamawiającego pisemnego wniosku.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego wraz z przebudową przyłączy na odcinku od ul. Granicznej do ul. Tartacznej
w Mińsku Mazowieckim.
2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45231300-8: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków.
45232400-6: Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych.
45000000-7: Roboty budowlane
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami
3.1.1. wymiana kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na kanał o średnicy DZ 315 mm z rur litych PVC SN 8 na długości 299,5 mb w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, na odcinku pomiędzy ulicami Graniczną i Tartaczną, wraz z przełączeniem kanału DN200 od strony ul. Grzybowej;
3.1.2. montaż studni rewizyjnych systemowych z PE/PVC o średnicy Dw=1000 mm zwieńczonych włazami żeliwnymi klasy D-400 - 7 szt.;
3.1.3. montaż studni rewizyjnych systemowych z PVC o średnicy Dw=450 mm zwieńczonych włazami żeliwnymi klasy D-400 - 5 szt.;
3.1.4. wykonanie sieci kanalizacyjnej metodą wykopu otwartego przy uwzględnieniu zasypki wykopu gruntem piaszczystym zagęszczonym do wskaźnika Is=1,0;
3.1.5. średnia głębokość ułożenia sieci kanalizacji sanitarnej wynosi: ok. 3,1 m p.p.t.;
3.1.6. wymiana istniejących odcinków przyłączy na odcinku pomiędzy ulicami Graniczną i Tartaczną;
3.1.7. wykonanie przyłączy układanych metodą odkrywkową z zastosowaniem materiałów systemowych z PVC o średnicy DZ160 mm o łącznej długości 85,5 m – 17 szt.;
3.1.8. wykonanie przyłącza układanego metodą odkrywkową z zastosowaniem materiałów systemowych z PVC o średnicy DZ200 mm o łącznej długości 2,0 m – 1 szt.;
3.1.9. roboty prowadzone będą w drodze miejskiej, na której jednocześnie będą trwać prace budowlane związane z budową sieci cieplnej i przebudową drogi przy udziale Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. oraz Zarządu Dróg Miejskich Sp. z o.o. Po stronie Wykonawcy będzie uzgodnienie i skoordynowanie harmonogramu realizacji robót przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej z zarządcą drogi tj. Zarządem Dróg Miejskich Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim;
3.1.10. wykonanie wodnej próba szczelności sieci kanalizacyjnej oraz inspekcji telewizyjnej
wraz z raportem obejmującym parametry wskazujące poprawne wykonanie sieci kanalizacyjnej.
3.2. Odtworzenie nawierzchni drogi i chodnika
- W zakresie rozbiórek - sfrezowanie istniejącą nawierzchnię bitumiczną na długości zakładanych prac i szerokości połowy istniejącej jezdni tj. ok 3,5m.
- Zdemontowanie krawężnika i ścieku przykrawężnikowego wraz z ławą betonową oraz rozebranie nawierzchni chodnika, zjazdów i zatoki parkingowej na szer. ok. 1m.
3.2.1. Odtworzenie jezdni
Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie zagęszczonego do osiągnięcia parametrów E2>120MPa i Is>1,0 – gr.7 cm;Ułożenie geowłókniny wykonanej ze 100% polipropylenowych ciągłych włókien zgrzewalnych termalnie, nietkanych o parametrach- szer. ok. 3 m:
- stopień ściśliwości < 15%
- wytrzymałość na rozciąganie ≥ 8 kN/m,
- rozciągliwość ≥ 60%,
- próba przebicia stożków ≥ 35 mm,
- wodoprzepuszczalność ≥ 45 mm/s,
- wielkość porów ≤ 135 μm.
Materiał geowłókniny powinien być odporny na działanie promieniowania UV
i obojętny na działanie typowych związków chemicznych znajdujących się w gruncie
i wodzie;
Warstwa odcinająca z kruszywa naturalnego stab. mechanicznie – gr. 15 cm;Podłoże gruntowe
3.2.2. Konstrukcja nawierzchni zatok postojowych (po stronie południowej odtworzenie zatoki parkingowej na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego gr. śr 8cm)
Betonowa kostka brukowa, kolor czerwony – gr. 8 cm;Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr.20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stab. mech. Zagęszczone do osiągnięcia parametrów E2>80 MPa i Is>1,0 – gr. 10 cm
3.2.3. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych, publicznych i progu zwalniającego (po stronie południowej odtworzenie zjazdów na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego gr. śr 8 cm)
Betonowa kostka brukowa, kolor czerwony gr. 8 cm;Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie
– gr. 10 cm;
3.2.4. Konstrukcja nawierzchni chodnika – typ 4 (po stronie południowej odtworzenie chodnika na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. śr 8cm)
· Betonowa kostka brukowa, kolor szary – gr. 8 cm;
· Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm;
· Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;
· Podłoże gruntowe doprowadzone do zagęszczenia E2>80 MPa i Is>0,97
3.2.5. Konstrukcja nawierzchni chodnika – płytki z wypustkami dla niewidomych (po stronie południowej odtworzenie chodnika na szer. ok 1m od krawężnika, założone uzupełnienie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. śr 8cm)
Płytki betonowe o wymiarach 35x35x5 cm z wypustkami, kolor żółty – gr. 5 cm;Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 – gr. 6 cm;Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm;Podłoże gruntowe doprowadzone do zagęszczenia E2>80 MPa i Is>0,97.
Krawężnik betonowy 15x30 cm w kolorze szarym, należy wbudować na ławie betonowej z betonu B10. Część nawierzchni chodnika i zjazdów zlokalizowanych bezpośrednio przy krawężniku należy rozebrać na szer. ok. 1m i po wybudowaniu krawężnika należy go odtworzyć uzupełniając podbudowę z kruszywa naturalnego i podsypkę cementowo-piaskową. Światło krawężnika normalnego – 12cm, licząc do dna ścieku przykrawężnikowego oraz 2 cm na zjazdach indywidualnych i przejściach dla pieszych licząc również do dna ścieku przykrawężnikowego. Szczegóły w przedmiarze robót (Załącznik nr 7 i 8 ).
V. Oferty częściowe i wariantowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
VI. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające – roboty dodatkowe. Zamawiający na podstawie art. 55 Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (dodatkowych) nie objętych zamówieniem podstawowym stanowiące nie więcej niż 50 % wartości realizowanego zamówienia.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym celu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym celu:
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym celu:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w warunkach zabudowy miejskiej polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm i wartości brutto całego zadania nie mniejszej niż 400 000,00 złotych.
b) Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
- kierownikiem budowy posiadającym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (po uzyskaniu uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do nadzorowania robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem przetargowym, będący członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego.
c) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi informację (opinię) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
c) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się:
2.1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je nienależycie i do dnia otwarcia ofert nie usunęli skutków nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia;
2.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,;
2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
2.10.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 ppkt. 1.1. – 1.3. SIWZ.
2.11. wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku;
2.12. wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
2.13. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzonych przez tych autorów;
2.14. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania;
2.15.wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
2.16. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub/i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków;
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
3.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
3.2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3.4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale X.
VIII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót budowlano- montażowych do dnia 10.11.2017 roku.
Termin wykonania zamówienia do dnia 15.12.2017 roku.
IX. WADIUM
Ustala się wadium w wysokości: 5 000,00 złotych /słownie: pięć tysięcy złotych/.
1. Wykonawca wnosi wadium:
1) pieniądzu:
• na konto zamawiającego : 21 1240 2702 1111 0000 3037 4766
(z dopiskiem: wadium w przetargu na przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim)
• w siedzibie zamawiającego: kasa PWiK sp. z o.o. (kasa czynna w poniedziałek, środę i piątek od 11:00 do 13:00) ul. Józefa Mireckiego 20; 05-300 Mińsk Mazowiecki
2) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
2. Sposób przekazania
Wadium należy wnieść/wpłacić przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Oryginał ww. dokumentu należy złożyć razem z ofertą.
3. Zwrot wadium
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
1) upłynął termin związania ofertą;
2) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
4. Zatrzymanie wadium
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
X. KRYTERIA OCENY OFERTY
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a. zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
b. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
1) Kc - Cena oferty brutto – waga 95%
2) Kg - Okres gwarancji – waga 5%
Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę wyliczona będzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach
Kc – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „cena oferty brutto”
Kg – liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „okres gwarancji”
2.1 Kryterium „cena oferty brutto”
Kc= [C : Cb] x 95 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto
C – Cena najniższa oferty brutto
Cb – Cena brutto badanej oferty
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 95 punktów.
2.2 Kryterium „okres gwarancji”
Kg= [Gb :G] x 5 pkt
Kg – Kryterium „okres gwarancji”
Gb – Okres gwarancji na roboty budowlane związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w ofercie badanej, liczony w miesiącach od daty zakończenia i odbioru robót
G – Najdłuższy okres gwarancji na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zaoferowany w postępowaniu, liczony w miesiącach
Najkrótszy okres gwarancji wymagany na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 36 miesięcy;
Najdłuższy okres gwarancji wymagany na roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego to 60 miesięcy.
Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma maksymalną liczbę 5 punktów.
Oferty z okresem gwarancji ≥ 5 lat (60 miesięcy) otrzymają 5 punktów.
Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru robót.
W przypadku braku podania okresu gwarancji w ofercie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 64 pkt. 2 Regulaminu.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
4. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczania podatku VAT na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i który w Formularzu Oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównywania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT.
XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 2017-08-21 do godz. 12:00 - Biuro Obsługi Klienta
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
w dniu 2017-08-21 o godz. 12:05 – Sala Konferencyjna
Załączniki:
- SIWZ 04.08.2017.pdf (10272kB)
- załącznik nr 1 04.08.2017.pdf (660kB)
- załącznik nr 2 4.08.2017.pdf (203kB)
- załącznik nr 3 4.08.2017.pdf (189kB)
- załącznik nr 4 4.08.2017.pdf (180kB)
- załącznik nr 5 4.08.2017.pdf (276kB)
- załącznik nr 6 projekt umowy 4.08.2017.pdf (3481kB)
- przedmiar sieć ks 4.08.2017.pdf (2526kB)
- przedmiar przyłącza 4.08.2017.pdf (1923kB)
- Specyfikacja techniczna.pdf (6315kB)
Dokumentacja projektowa:
- opis techniczny sieć.pdf (4026kB)
- warunki techniczne sieć.pdf (1446kB)
- decyzja - sieć.pdf (1615kB)
- mapa PZT sieć.pdf (2174kB)
- przekrój podłużny kanału odcinek 1-6.pdf (503kB)
- przekrój podłużny kanału odcinek 6-10.pdf (426kB)
- przekrój podłużny kanału odcinek 10-12.pdf (440kB)
- schemat zabudowy studzienki 425mm.pdf (341kB)
- schemat zabudowy studzienki 1000mm.pdf (399kB)
- przekrój odtworzenia wykopu.pdf (254kB)
- schemat odtworzenia nawierzchni.pdf (816kB)
- uprawnienia projektanta z oświadczeniem.pdf (1771kB)
- opis techniczny- przyłacza.pdf (4340kB)
- decyzja - przyłącza.pdf (1543kB)
- mapa PZT przyłacza.pdf (2428kB)
- przekroje podłużne przyłaczy do studni nr 3.pdf (419kB)
- przekroje podłużne przyłaczy do studni nr 4.pdf (467kB)
- przekroje podłużne przyłaczy do studni nr 10.pdf (488kB)
- przekroje podłużne przyłączy do studni nr 5.pdf (409kB)
- przekroje podłużne przyłączy do studni nr 7.pdf (380kB)
- przekroje podłużne przyłączy do studni nr 8.pdf (489kB)
- przekroje podłużne przyłączy do studni nr 9.pdf (260kB)
- przekroje podłużne przyłączy do studni nr 11.pdf (415kB)
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (471kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (4 sierpnia 2017, 12:48:18)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (1 września 2017, 09:40:58)
Zmieniono: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 881