zamówienie na:

Nadzór oraz prowadzenie strony internetowej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP.271.36.2017
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 8 sierpnia 2017  11:00
przyczyna unieważnienia: Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania postępowania bez podania przyczyny 





  Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki

O G Ł A S Z A

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
PROWADZONEGO W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO NA USŁUGĘ PN.:

NADZÓR ORAZ PROWADZENIE STRONY INTERNETOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. W MIŃSKU MAZOWIECKIM


   I.            Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

II.            Tryb zamówienia:
Zamówienie prowadzone  jest w trybie przetargu (zapytanie ofertowe) zgodnie z obowiązującym Regulaminem udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 euro (Zarządzenie nr 16/2016 z dnia 29 czerwca 2016 roku Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 euro).
Zaproszenie stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty.

III.            Miejsce realizacji zamówienia:
1.      Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

 IV.             Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na:
1.      Nadzór nad stroną internetową Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. pod domeną www.pwikminsk.pl oraz www.ekominsk.pl na podstawie materiałów własnych oraz wymagań dostarczonych przez Zamawiającego, w tym:
1)      Tworzenie treści informacyjnych do w/w stron internetowych,
2)      Redakcja gotowych treści otrzymywanych ze Spółki,
3)      Obróbka zdjęć i przystosowanie do umieszczania na stronach Spółki,
4)      Konwersja plików do formatów akceptowalnych na w/w stronach,
5)      Pisanie artykułów z obszaru edukacji ekologicznej i umieszczanie na stronie www.ekominsk.pl co najmniej 2 razy w miesiącu,
6)      Regularnego wypełniania treścią i aktualizowania wskazanych stron,
7)      Umieszczanie na stronach artykułów i treści do aktualizacji w ciągu 3-6 godzin,
8)      Umieszczanie informacji pilnych (np. dotyczących awarii) w ciągu 30 min.,
9)      Wykonywanie miesięcznych raportów tzw. licznika odwiedzin strony www.pwikminsk.pl,
10)  Prowadzenie akcji tzw. marketingu szeptanego poprzez prowadzenie konta na portalu www.facebook.com/PwikMinskMazowiecki i www.facebook.com/Ekominsk,
11)  Utworzenie podstrony z dostępem wyłącznie dla pracowników poprzez login i hasło z możliwością dodawania informacji, ogłoszeń wewnętrznych oraz uzupełnianie jej treścią na wniosek Zamawiającego,
12)  Organizowanie akcji marketingowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
13)  Współpraca z lokalnymi mediami.
2.      Dbanie o atrakcyjność strony internetowej Spółki poprzez utworzenie w uzgodnieniu z Zamawiającym i zamieszczenie na stronie www.pwikminsk.pl:
1)      Dwóch gier edukacyjnych:
a)      Temat gier związany z wodociągami i/ lub kanalizacją,
b)      Indywidualna grafika gier nawiązująca np. do miasta Minsk Mazowiecki, maskotki Spółki „Głębinek”,
c)      Każda z gier musi posiadać minimum 10 plansz, brak możliwości otworzenia kolejnej planszy bez zrealizowania planszy poprzedniej, każda kolejna plansza ma mieć wyższy stopień trudności,
d)     Każdy gracz będzie mógł uzyskać punkty po przejściu każdej planszy, liczba uzyskanych punktów w każdej grze to minimum 1000,
e)      Gry powinny autoryzować użytkowników poprzez formularz logowania za pośrednictwem identyfikatora,
f)       Każda gra ma posiadać ranking najlepszych graczy – liczba zdobytych punktów i czas gry,
g)      Gry wykonane w technologii komputerowej HTML5,
h)      Gry muszą być wykonane w wersji wynikowej, tak, aby ich uruchomienie odbywało się bez dodatkowych środków programistycznych,
i)        Umieszczenie gier na serwerze wskazanym przez Zamawiającego, w wersji przeznaczonej do wykorzystania w Internecie (po protokole HTTP lub HTTPS – według wskazań Zamawiającego) poprzez aktualne wersje przeglądarek Firefox, Chrome, Internet Explorer,
j)        Przygotowanie 2 propozycji każdej gry do wyboru i zaakceptowania przez Zamawiającego,
k)      Termin realizacji 1 gry – 15.12.2017 r.
l)        Termin realizacji 2 gry – 30.04.2018 r.
2)      Rebusów edukacyjnych:
a)      Temat rebusów związany z wodą np. przysłowia, powiedzenia,
b)      Indywidualna grafika rebusów nawiązująca np. do miasta Minsk Mazowiecki, maskotki Spółki „Głębinek”,
c)      Zestaw 5 planszy rebusów edukacyjnych bez możliwości otworzenia kolejnej planszy bez odgadnięcia rebusu planszy poprzedniej,
d)     Animacja wykonana w technologii komputerowej HTML5,
e)      Przygotowanie 2 propozycji do wyboru i zaakceptowania przez Zamawiającego,
f)       Termin realizacji– 31.03.2018 r.
3)      Planszy z obrazkiem do kolorowania,
a)      Indywidualna grafika przedstawiająca maskotkę Spółki – rybkę Glębinek,
b)      Kolorowanie kursorem myszki - obrazka na stronie zamawiającego, z możliwością wyboru kredek, kolorów. Po zakończeniu możliwość zapisu do PDF, lub wydruku,
c)      Animacja wykonana w technologii komputerowej HTML5,
d)     Przygotowanie 2 propozycji do wyboru i zaakceptowania przez Zamawiającego,
e)      Termin realizacji– 31.12.2017 r.
4)      Quizu o wodzie z możliwością wygenerowania i wydrukowania imiennego dyplomu z uzyskanym wynikiem,
a)      Indywidualna grafika z motywem wody,
b)      Quiz ma zawierać 10 pytań z możliwością zaznaczenia prawidłowej odpowiedzi, zestaw pytań dostarczony przez Zamawiającego,
c)      Każde z pytań ma zajmować jedną planszę; brak możliwości przejścia do następnej planszy bez zaznaczenia odpowiedzi,
d)     Quiz powinien autoryzować użytkowników poprzez formularz logowania za pośrednictwem identyfikatora,
e)      Animacja wykonana w technologii komputerowej HTML5,
f)       Po zakończeniu quizu możliwość wygenerowania Dyplomu z liczbą zdobytych punktów oraz loginem podanym na początku quizu,
g)      Dyplom z indywidualną grafiką zawierającą rybkę Głębinek,
h)      Przygotowanie 2 propozycji do wyboru i zaakceptowania przez Zamawiającego,
i)        Termin realizacji– 31.03.2018 r.
5)      Ścieżki edukacyjnej procesów technologicznych:
a)      Film animowany trwający ok. 5 minut przedstawiający proces poboru, uzdatniania i dostarczania wody oraz odbioru i oczyszczania ścieków;
b)      Indywidualna grafika nawiązująca np. do miasta Minsk Mazowiecki, maskotki przedsiębiorstwa Głębinek,
c)      Animacja wykonana w technologii komputerowej HTML5,
d)     Materiały i treść uzgodniona w ścisłej współpracy z Zamawiającym,
e)      Termin realizacji– 30.09.2018 r.

    V.             Warunki udziału w postępowaniu:
1.      Ofertę powinna zostać sporządzona pisemnie, w język polskim, na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 1 do treści zapytania.
2.      W ofercie należy podać cenę netto i brutto (PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia, w następujący sposób:
1)      Cena za prowadzenie nadzoru nad stroną internetową zgodnie z zakresem wymienionym w punkcie IV.1. niniejszej specyfikacji.
2)      Cena za realizację zadań określonych w punkcie IV. 2 niniejszej specyfikacji.
3.      Cena powinna zawierać wszystkie koszty towarzyszące kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia.
4.      Prawidłowe określenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy.
5.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty częściowe nie będą brane pod uwagę.
6.      Wykonawca oświadcza, że z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przenosi na Zamawiającego wszystkie posiadane przez siebie majątkowe prawa autorskie do zawartości stron, profili i wpisów na kontach społecznościowych.
7.      Dodatkowo wykonawca przekazuje kod źródłowy gier, aplikacji itp. z opisanymi zmiennymi, funkcjami, itp. poprzez stosowanie komentarzy do linijek. Gra zostaje dodatkowo przekazana na płycie CD.
8.      Wykonawca musi posiadać wymagane kompetencje do realizacji wymienionych zadań oraz doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych związanych z tematyką wodno-kanalizacyjną.
9.      Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zadań wypłacane za każdy miesiąc aktywności nie większej niż 40 godzin.
10.  Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się drogą elektroniczną,
przy czym oferta z załącznikami musi być złożona w formie pisemnej.
11.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu składania ofert
oraz do wprowadzania zmian w niniejszym zapytaniu do terminu składania ofert.
12.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy oczywistych omyłek w ofercie, wezwania Wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień dokumentów oraz do odrzucenia oferty niezgodnej z niniejszym zapytaniem.
13.  Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację usługi. W przypadku uchylenia się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
14.  Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania,
w każdym czasie bez podania przyczyn.
15.  Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
16.  Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
 
VI.            Termin realizacji zamówienia:
1.      Nadzór oraz prowadzenie strony internetowej Spółki (zakres IV.1 specyfikacji – umowa na okres 3 lat).
2.      Dbanie o atrakcyjność strony (zakres IV.2 specyfikacji) zgodnie z terminami przewidzianymi w specyfikacji.

VII.            Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Najniższa cena za kompletną realizację przedmiotu zamówienia.
Cena oferty może być tylko jedna i nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględniać wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należytego podatku VAT. Oferta, która przedstawia najniższą cenę oferowaną ze wszystkich ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane rosnąco licząc od ceny najniższej do ceny najwyższej.

VIII.            Miejsce oraz termin składania ofert:
Pisemną ofertę można składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nadzór oraz prowadzenie strony internetowej PWiK sp. z o.o.” – nie otwierać” w terminie do dnia 08 sierpnia 2017 roku, do godziny 1100 osobiście w Biurze Obsługi Klienta (ul. Józefa Mireckiego 20) lub przesłać pocztą na adres PWiK Sp. z o.o.  ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Spółki.

IX.            Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim, ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki, o godzinie 11:05, w dniu 08 sierpnia 2017 roku. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.

X.            Osoby do kontaktu:
Informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Radosław Sekular, telefon 739-000-098,
Ilona Kołodziejczyk, telefon 690-880-588,
w godzinach pracy Przedsiębiorstwa tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7 00  do 1500.
 
 
 
Mińsk Mazowiecki, dnia 27 lipca 2017 r.


Załączniki:



metryczka


Odpowiada za treść: Radosław Sekular, Ilona Kołodziejczyk
Opublikował: Sławomir Zduńczyk (27 lipca 2017, 11:03:48)

Ostatnia zmiana: Sławomir Zduńczyk (11 sierpnia 2017, 10:56:16)
Zmieniono: Doprecyzowanie przyczyny unieważnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 902