Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2017 |
|
|
zamówienie na: |
Odtworzenie nawierzchni w ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim |
zamawiający: | Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | JRP.271.31.2017 |
wartość: | do 30000 Euro |
termin składania ofert: | 5 lipca 2017 12:00 |
przyczyna unieważnienia: | Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny |
I. ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
gm. Mińsk Mazowiecki, powiat miński, woj. mazowieckie
strona internetowa: www.bip.pwikminsk.pl, www.pwikminsk.pl
tel/faks: 25 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zawiera informacje i wytyczne dla Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia prowadzonego w trybie zapytania ofertowego o wartości do 30 000 Euro - zamówienie sektorowe. Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie Regulaminu udzielania zamówień dla postępowań o wartości do 30 000 Euro.
Postępowanie oznaczone jest jako JRP.271.31.2017. Wszelka korespondencja i dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie oraz prowadzona będzie w języku polskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest drugi etap odtworzenia nawierzchni w ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Mińsku Mazowieckim.
2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień.
45233100-0 – Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.1. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 o grubości 4 cm,
powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 936,2 m²;
3.2. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 o grubości 6 cm,
powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 604 m²;
3.3. Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P 50/70
o grubości 8 cm, powierzchnia po uprzednim skropieniu emulsją asfaltową - 604 m²;
3.4. Wykonanie ścieku przykrawężnikowego o szer. 40 cm z 3 rzędów z kostki brukowej
typu Holland o grubości 6 cm i 1 rzędu z kostki brukowej typu Holland o grubości 8 cm – 302 m;
3.5. Wywiezienie przez Wykonawcę powstałych w trakcie robót odpadów;
3.6. Uporządkowanie terenu;
3.7. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą
starannością, zgodnie ze schematem odtworzenia nawierzchni, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
IV. OFERTY CZĘŚCIOWE I WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2017r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obwiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga udokumentowania posiadania ww. warunku.
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, w tym celu:
a) Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mas asfaltowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tym celu:
a) Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
b) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców:
2.1. w stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
2.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogą mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.3. nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
2.4. z którymi Spółka rozwiązała albo wypowiedziała umowę w sprawie zamówienia lub odstąpiła od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2.5. którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania realizując zamówienie dla Spółki, nie uzyskali pozytywnej oceny;
2.6. którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej odmówili zawarcia umowy z Spółką, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
4.1. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
4.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4.3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4.4. jest nieważna na podstawie prawa.
VII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Formularz ofertowy sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego
załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Kosztorys ofertowy opracowany według pozycji ujętych w szczegółowym zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć każdy z Wykonawców oddzielnie. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
5. Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni z mas asfaltowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 złotych.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć „Wykaz robót” sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały należycie wykonane (poświadczenia, opinie, inne dowody). Z informacji zamieszczonych w załączniku nr 3 lub z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat wymagane przez Zamawiającego roboty.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy spółki cywilnej.
7. Pełnomocnictwo lub dokumenty, z których wynikać będzie pełnomocnictwo i zakres czynności do których umocowany jest Pełnomocnik dla Wykonawców.
8. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, z którego musi jednoznacznie wynikać szczegółowy zakres dysponowania wykonawcy zasobami innych podmiotów m.in.: wiedzą i doświadczeniem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potencjałem techniczny i zdolnością finansową lub ekonomiczną.
Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w szczególności powinno zawierać:
a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) Charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów to dokumenty (poświadczenia, opinie i referencje) potwierdzające, że roboty ujęte w „wykazie robót” zostały wykonane należycie muszą być wystawione na ten podmiot.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
Ocena spełnienia warunku dostarczonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów będzie odbywać się wg. zasady spełnia/nie spełnia.
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
do dnia 05.07.2017r do godz. 12:00 - Biuro Obsługi Klienta
IX. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
w dniu 05.07.2017r o godz. 12:05 – sala nr 104
Załączniki:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (3742kB)
-
załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf (540kB)
- załącznik nr 2 oświadczenie.pdf (240kB)
- załącznik nr 3 wykaz robót.pdf (173kB)
- załącznik nr 4 projekt umowy.pdf (1842kB)
- mapa- odtworzenie nawierzchni.pdf (2056kB)
- schemat odtworzenia nawierzchni.pdf (221kB)
Informacja o unieważnieniu postępowania
metryczka
Odpowiada za treść: Ilona Skwiecińska
Opublikował: Ilona Skwiecińska (23 czerwca 2017, 14:11:55)
Ostatnia zmiana: Ilona Skwiecińska (3 sierpnia 2017, 08:28:02)
Zmieniono: Unieważnienie postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 758