zamówienie na:

Dokumentację projektową przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego na odcinku od ul. Tartacznej do ul. Granicznej w Mińsku Mazowieckim

zamawiający: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: JRP/61/2016
wartość: do 30 000 Euro
termin składania ofert: 12 października 2016  10:00
wynik postępowania: Dariusz Paweł Banaszek ul. Śląska 23, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Cena brutto oferty:29 520,00 zł. 





ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim z siedzibą przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki działając w oparciu o Regulamin udzielania zamówienia dla postępowań do 30 000 euro zaprasza do złożenia oferty na opracowanie: „Dokumentacji projektowej przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego na odcinku od ul. Tartacznej do ul. Granicznej w Mińsku Mazowieckim”. Zapytanie ofertowe stanowi jednocześnie specyfikację istotnych warunków zamówienia, która będzie służyła Wykonawcy do sporządzenia oferty. 
 
I. Zamawiający.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki
strona internetowa:  www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
tel./ faks: /25/ 758 58 60, e-mail: biuro@pwikminsk.pl
 
II. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego na odcinku od ul. Tartacznej do ul. Granicznej w Mińsku Mazowieckim. Do nowego odcinka sieci kanalizacyjnej zostaną podłączone przyłącza dotychczasowych odbiorców. W ramach zamówienia przewiduje się do wymiany przyłącza kanalizacyjne wykonane z rur kamionkowych w ilości ok. 15 szt. na nowe w obrębie pasa drogowego poprzez budowę nowych odcinków lub przebudowę istniejących. Pozostałe przyłącza wykonane z rur PVC w ilości ok. 16 szt. zostanie przełączone do nowej sieci kanalizacyjnej.
2. Projekt budowlany wykonawca uzgodni na Zespole ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu, uzyska decyzje umieszczenia urządzeń w pasie drogowym drogi gminnej wraz z uzgodnieniem projektu przez zarządcę drogi. Kompletny projekt budowlany wykonawca uzgodni w PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim.
3. W ryczałtowej cenie ofertowej należy ująć:
3.1. zakup map do celów projektowych,
3.2. badania geotechniczne gruntu (min. 3 punkty),
3.3. wykonanie projektu budowlanego przebudowy  sieci kanalizacji sanitarnej w 4 egzemplarzach
3.4. wykonanie projektu budowlanego budowy i przebudowy przyłączy kanalizacyjnych w obrębie drogi w 4 egzemplarzach,
3.5. wykonanie przedmiaru robót w 2-uch egzemplarzach (przedmiar należy opracować w 2-uch częściach: część I dedykowana przebudowie sieci kanalizacyjnej oraz część II dedykowana przebudowie i przełączeniu przyłączy),
3.6. wykonanie kosztorysu inwestorskiego w 2-uch egzemplarzach (kosztorys należy opracować w 2-uch częściach spełniając warunek pkt. 3.5. niniejszego zapytania),
3.7. wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach,
3.8. wykonanie projektów budowlanych, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego w 1 egzemplarzu wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF – 1 egzemplarz. Wielkość pojedynczych plików nie może przekraczać 10,0 MB.
4. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy:
4.1. Opis proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn. zmianami).
4.2. Sporządzenia dokumentacja projektowa zgodnie z wymogami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zmianami).
b) rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462).
4.3 Sporządzenie przedmiaru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
4.4. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389).
4.5. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1129).
 
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.01.2017r.
 
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w tym celu:
a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie.
Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
3. Dysponują odpowiednim potencjałem techniczny oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoba/y wykonujące zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
b) Zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów i Techników Budownictwa oraz potwierdzenie opłaty aktualnej składki OC i członkowskiej do ww. Izby.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający odstąpił od podania warunków udziału w postępowaniu.
 
V. Miejsce i termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „Dokumentacja projektowa przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej – nie otwierać przed 12.10.2016r godz. 10:00” w Sali Obsługi Klienta PWiK Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20 do dnia 12.10.2016r. godz. 10:00.
2. Sposób przygotowania oferty:
2.1. oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym;
2.2. koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
2.3. wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
2.4. oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty;
2.5. poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
 
VI. Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert odbędzie się w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim przy ul. Józefa Mireckiego 20, 05-300 Mińsk Mazowiecki pokój nr 104 w dniu 12.10.2016r. o godz. 10:00. O wyborze oferty oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
 
VII. Osoba do kontaktu.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia udziela Grzegorz Komuda nr tel.: 733 666 643 w godz. pracy Przedsiębiorstwa od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00.
 
VIII. Wadium.
Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium.
 
IX. Kryteria oceny oferty.
Kryterium wyboru oferty: cena – waga 100%. Cena oferty może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres ważności oferty. Cena winna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo netto i brutto z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
 
X. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Postępowanie kończy się podpisaniem umowy w terminie nie krótszym niż 2 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
5. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Załączniki:
zapytanie ofertowe.pdf (1453kB) pdf załącznik nr 1_formularz ofertowy.pdf (367kB) pdf załącznik nr 2_oświadczenie.pdf (210kB) pdf załącznik nr 3_wzór umowy.pdf (1493kB) pdf mapa poglądowa.pdf (1240kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf (439kB) pdf

metryczka


Opublikował: Grzegorz Komuda (7 października 2016, 15:03:16)

Ostatnia zmiana: Grzegorz Komuda (24 października 2016, 11:11:28)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 804